FINAL FANTASY VII

FINAL FANTASY VII v1.0.29

Update: November 14, 2022
20/4.3
Name FINAL FANTASY VII
Package Name com.square_enix.android_googleplay.FFVII
App Version 1.0.29
File Size 2 GB
Price $8.99
Number of Installs 76
Developer SQUARE ENIX Co.,Ltd.
Android Version Android 4.2
Mod Featured
Category RPG
Playstore Google Play

Download Game FINAL FANTASY VII v1.0.29

Original Download

آخری خیالی ہفتم اے پی کے اسکوائر اینکس کے کردار ادا کرنے والے کھیلوں کے ایک رزمیہ سلسلے کا ساتواں حصہ ہے۔ یہ گرافکس سے لے کر گیم پلے میں کچھ منفرد پوائنٹس تک بہت سی بہتریوں کے ساتھ ایک خاص حصہ ہے۔

[ایکس] کے بارے میں متعارف کرائیں

اب 2ڈی فرار کے ساتھ نہیں, آخری خیالی موبائل پر ایک رزمیہ سفر بناتا ہے

اب آپ 2ڈی گیم نہیں کھیلیں گے

یہ گیم پہلا فائنل فینٹسی ہے جس میں تھری ڈی گرافکس اور سی جی فوٹیج شامل ہیں۔ یوشیتاکا امانو کی کوشش بہت قابل قدر ہے جنہوں نے کھیل کی کاسٹ کی تشکیل میں سرمایہ کاری کے لئے کئی سالوں تک مسلسل کام کیا۔ ماضی میں، اس کی ڈرائنگ اور کھیل کی پکسل سکرین کو دیکھتے ہوئے، میں واقعی ایک خوفناک موڈ نیچے محسوس کیا. کیوں? کیونکہ شاہانہ، حد سے زیادہ تفصیلی اور اڑنے والی ڈرائنگ کی خوبصورتی کو تھوڑا سا گرافکس نے بے دردی سے کم کر دیا تھا۔ تمام لمبے اور پٹھوں والے کردار اسکرین پر چنکی، چربی کے مربع بن چکے تھے۔ انہیں صرف جسم کی شکل کا تھوڑا سا اور کپڑوں کے رنگ سے ممتاز کیا جاسکتا تھا۔


لیکن، جب یہ آخری خیالی ششم کی بات آئی، سب کچھ مختلف تھا. ایک واقعی بہادر، شاندار، اور ایک زبردست نئی دنیا آخری خیالی کے کرداروں کے لئے آتا ہے. یہ کھلاڑیوں میں جوش و خروش کی ایک نئی دنیا کھولتا ہے۔ تھری ڈی گرافکس کی بدولت ہر کوئی یوشیتاکا امانو کی ڈرائنگ میں سانچے کے طور پر ‘خود’ ہو سکتا ہے۔ ایمانداری سے، جب میں نے یہ کھیل کھولا، میں حیران محسوس کیا اور راحت کا سانس لیا. میرا پسندیدہ گیم اب موبائل پر ایک خوبصورت تھری ڈی ورژن میں دستیاب ہے۔

نہ صرف کردار کو اس کی اصل شکل میں دکھایا گیا ہے، خوبصورت اور چمکتا ہوا، اور انتہائی اطمینان بخش ہے۔ لیکن یہ بھی، شدید لڑائیوں کے ساتھ جادوئی سرزمین کے سحر انگیز مناظر مکمل تھری ڈی میں ظاہر ہوتے ہیں۔ تم جاننا چاہتے ہو کہ میں کیسا محسوس کرتا ہوں؟ حیران، حیران اور مطمئن.

کھلی دنیا میں کھیلنے کے لئے آزاد

پہلے تو ہم صرف مگر شہر کے اندر ہی منتقل ہو سکتے تھے۔ پھر فتوحات کے ذریعے، آپ اپنے آپ کو بہت سے اسرار کے ساتھ نئی زمینیں کھولیں گے۔ ہر بار جب کوئی نئی ترقی ہوتی ہے اور ایک نئی کھلی جگہ ہوتی ہے تو یہ اس وقت بھی ہوتی ہے جب کہانی ایک قدم آگے بڑھتی ہے۔ آخری خیالی ہفتم میں آزادی مشروط ہے، اور آپ کو اگلے حصوں تک جاری رکھنے کے لئے شروع سے ہی سخت جدوجہد کرنی چاہئے۔

ماٹیریا

فائنل فینٹسی ہفتم میں ہنر مندی کا نظام ماٹیریا، جادوئی جواہرات پر بھی مبنی ہے جسے ہتھیاروں اور بکتر کی اشیاء پر خصوصی مقامات پر رکھا جاسکتا ہے۔ ماٹیریا کردار کو جادو ئی سپیل، خصوصی سمن استعمال کرنے اور مختلف مہارتیں انجام دینے کے قابل بنانے میں مدد کرے گا۔ ماٹیریا کردار کے اعداد و شمار کو متاثر کرے گا۔ ہر بار ماٹیریا شامل کرنے کے بعد، یہ اپنی قسم کے لحاظ سے ایک مخصوص سٹیٹ کو شامل یا تفریق کرے گا۔

دوسرا نکتہ جو آخری خیالی ہفتم پر ناقابل فراموش تاثر دیتا ہے وہ “خوفناک چال” ہے – محدود وقفہ، آخری اقدام کی طرح جب کردار کا جبر اور ناراضگی عروج پر آتی ہے۔ ہر کردار میں ایک حد بار ہوگا، جو کردار کے ہٹ ہونے پر بڑھ جاتا ہے۔ جب بار بھرا ہو جائے گا تو کردار زندگی اور موت کا حملہ لمیٹڈ بریک کر سکے گا۔ اس حتمی اقدام کی خصوصیت انتہائی زیادہ مجموعی نقصان ہے جو عام حملوں سے کئی گنا زیادہ ہے۔

فعال وقت جنگ

لڑتے وقت، یہ اب بھی ایکٹو ٹائم بیٹل (اے ٹی بی) نظام کی بنیاد پر باری پر مبنی جنگ ہوگی جو پچھلے کچھ گیم پارٹس میں استعمال کیا گیا ہے۔ لیکن اس بار، آخری خیالی ہفتم صرف آپ کو ہر وقت لڑنے کے لئے ٹیم میں تین کرداروں کا انتخاب کرنے دیتا ہے، پہلے کی طرح نہیں۔ یہ بلکہ سخت حد کھلاڑیوں کو انتخاب کرتے وقت سوچنے پر مجبور کرتی ہے، بے ترتیب طور پر صرف اس لئے انتخاب نہیں کرتی کہ وہ اسے پسند کرتے ہیں۔ اور یہ کھیل کی حکمت عملی کی سطح کو دوسرے حصوں کے مقابلے میں ایک نئے حصے کی طرف بھی دھکیلتا ہے۔ تینوں لوگوں کے انتخاب کے لئے، آپ کو اس کے ذریعے سوچنا ہوگا. فیصلہ کریں کہ کون دفاع کرتا ہے، کون شفا دیتا ہے، کون جادو کرتا ہے، کون ہتھیاروں سے حملہ کرتا ہے۔ ہر چیز پر احتیاط سے غور کیا جانا چاہئے۔

آخری خیالی ہفتم حقیقی وقت کی کارروائی اور کلاسیکی موڑ پر مبنی جنگ کے درمیان ایک بہترین مرکب ہے. خاص طور پر، جب عام طور پر حملہ کرتے ہیں، آپ کو انتظار کرنے کی ضرورت نہیں ہو سکتی ہے، آپ کو صرف حملہ کرنے کی ضرورت ہے. لیکن جب آپ کو مہارتوں، خصوصی سپیل، یا محدود وقفے کے اقدام کا استعمال کرنے کی ضرورت ہوتی ہے، تو آپ کو توانائی بار کو بھرنے یا اپنے آپ کو دوبارہ سوچنے کا موقع دینے کے لئے کچھ انتظار کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ آر پی جی گیم کا رش ٹائم آؤٹ کے تال میل والے عنصر کے ساتھ ملا ہوا ہے جس سے کھیل میں تال بہت پرکشش طریقے سے اوپر نیچے ہوتی ہے۔

کہانی

پی سی ورژن کی طرح موبائل کے لئے فائنل فینٹسی ہفتم کا زیادہ تر حصہ پلاٹ اور گیم پلے کو برقرار رکھتا ہے۔

اس کا آغاز اس وقت ہوا جب کلاؤڈ نامی ایک کردار نے مگر شہر میں ماکو جوہری ری ایکٹروں پر حملہ کرنے کے لئے ایوالانچ گروپ میں شمولیت اختیار کی۔ ایک حملے کے دوران یہ گروہ پھنس گیا۔ ری ایکٹر پھٹ گیا اور کلاؤڈ زخمی اور بے ہوش ہو گیا۔ یہاں کلاؤڈ ایرس سے ملا اور اس کے ساتھ پیچھے پیچھا کرنے والوں سے فرار ہونے میں مدد کرنے کے لئے گیا۔ لیکن بدقسمتی سے، پھر ایرس کو اب بھی گرفتار کر لیا گیا۔

باقی برفانی تودے نے ایرس کو بچانے کے لئے شنرا کی مرکزی سہولت میں گھسنے کا فیصلہ کیا اور کامیابی سے فرار ہوگیا۔ وہ کیسے کر سکتے ہیں؟ کیونکہ ایک اور ولن، جو اس سے بھی زیادہ طاقتور ہے، نمودار ہوا اور پورے شنرا نظام کو تباہ کر دیا۔ اس کا نام سیفیروتھ ہے۔ اس افراتفری کے حملے کے دوران چند لوگوں کو احساس ہوا کہ ایک جینورا مخلوق کی بے سر لاش لیبارٹری سے غائب ہوگئی ہے۔

بہت سے اتار چڑھاؤ کے ذریعے، گروپ آخر کار سیفیروتھ کے خفیہ منصوبے کو سمجھ گیا: وہ دنیا کو نقصان پہنچانا چاہتا تھا تاکہ لائف سٹریم ٹھیک ہونے کے لئے ایک جگہ جمع ہو سکے۔ اس نے توانائی کے اس قیمتی دھارے کو لینے کا ارادہ کیا اور اسے اپنے جسم کے ساتھ ضم کر لیا تاکہ وہ ایک خدا کے طور پر دوبارہ جنم لے جو تمام دائروں پر حکومت کرتا تھا۔

واقعات کی کچھ اور لائنوں کے بعد، سب کچھ واضح ہونا شروع ہو گیا۔ پتہ چلا کہ کئی سال پہلے زیک فیئر (ایرس کا محبوب)، ٹیفا اور کلاؤڈ نے مل کر سیفیروتھ کے خلاف جنگ لڑی تھی۔ لیکن غیر متوقع طور پر، وہ ابھی تک ہوش میں تھا اور نائٹوں کے ایک گروپ کی طرف سے لائف اسٹریم میں پھینکے جانے کے بعد لائف اسٹریم میں دوبارہ پیدا ہوا۔ ایرس سیپروتھ کے ساتھ جنگ میں مر گیا لیکن مقدس جادو کو طلب کرنے میں کامیاب رہا۔

تاہم یہ جادو ابھی بھی سیپروتھ سے لڑنے کے لیے کافی نہیں تھا۔ اس کے بعد کلاؤڈ سیفیروتھ کے ذہن کی ناکہ بندی سے آزاد ہو گیا اور اس کے ساتھ ساتھ تیفا نے ماسٹر مائنڈ پروفیسر ہوجو کے پیچھے کے راز کو بے نقاب کیا جو ہر چیز کے پیچھے تھا اور سیپروتھ کا باپ تھا۔ اور لائف سٹریم کی بروقت آمد نے بڑے پیمانے پر جرائم سے متعلق ہر چیز کو مکمل طور پر تباہ کر دیا۔ مڈگر شہر تباہ ہو چکا ہے لیکن پورے سیارے پر امن واپس آ گیا ہے۔

ویسے، یہاں تک کہ ایک دن بھی تفصیلات، واقعات، اور ٹائم لائن کی مکمل وضاحت نہیں کر سکتا جو حتمی خیالی ششم میں ظاہر ہوتا ہے۔ یہ تقریبا دوسرے آخری خیالی کھیلوں میں ایک ہی کہانی کا نمونہ ہے: وہاں ہمیشہ کوئی ہے جو اپنا دماغ کھو دیا ہے, کوئی ہے جو ذہن پر قابو تھا, کچھ لوگوں کی قربانی دی, ایک ولن جو آخری باس نہیں نکلا, آخری باس کنٹرول کرنے اور ایک المیہ پیدا کرنے کے لئے ہر چیز کے پیچھے تھا. تمام گیم سیریز میں، چاہے ترتیب کتنی ہی مختلف کیوں نہ ہو، کہانی ہمیشہ اسی طرف بڑھتی ہے۔

ڈاؤن لوڈ، اتارنا [ایکس] اے پی کے اینڈروئیڈ کے لئے مفت

کھیل بہترین مناظر اور نشہ آور آواز کا ایک مکمل سیٹ ہے۔ جے آر پی جی ایکشن گیم پلے روایتی لیکن کافی جدید ہے۔ کردار سیٹ شخصیت ہے، کہانی بہت گہری اور موڑ سے بھری ہوئی ہے۔ مجھے حتمی خیالی ہفتم نہ کھیلنے کی کوئی وجہ نہیں مل سکتی۔

Open Comments