VMOS PRO

VMOS PRO (Unlocked All) v2.3.4

Update: October 3, 2022
238/5.0
Name VMOS PRO
Package Name com.vmos.ggp
App Version 2.3.4
File Size 395 MB
Price Free
Number of Installs 1751
Developer VMOS | App Cloner
Android Version Android 5.1
Mod Featured Unlocked All
Category
Playstore Google Play

Download Aplikasi VMOS PRO (Unlocked All) v2.3.4

Mod Download

[ایکس] ایم او ڈی اے پی کے اسی اصول پر کام کرتا ہے جس کے بارے میں آپ جانتے ہیں/ سنتے ہیں۔ یہ اینڈروئیڈ فونز کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ غیر منطقی لگتا ہے، ہے نا؟

[ایکس] کے بارے میں متعارف کرائیں

سائنس کے شوقین افراد کے لئے اینڈروئیڈ فونز پر اینڈروئیڈ ایمولیٹر ایپلی کیشن!

اینڈروئیڈ سمارٹ فونز پر اینڈروئیڈ آپریٹنگ سسٹم کی تقلید کرنا کیوں ضروری ہے؟

فون پر بہت سی سرگرمیاں ہیں جو تجسس کو مطمئن کرتی ہیں لیکن آپریٹنگ سسٹم کو متاثر کر سکتی ہیں اور آپ کے ڈیوائس پر موجود تمام ڈیٹا کو تباہ کر سکتی ہیں۔ ان سرگرمیوں میں عجیب ایپلی کیشنز ڈاؤن لوڈ کرنا، گیمز کے ٹرائل ورژن ڈاؤن لوڈ کرنا اور ڈیوائس کو روٹ کرنا شامل ہیں…

آئیے روٹ کے بارے میں تھوڑا سا بات کرتے ہیں۔ آپ یہ بھی جان سکتے ہیں کہ آئی او ایس آپریٹنگ سسٹم کے مقابلے میں اینڈروئیڈ کو کسٹمائزیشن کی مضبوط صلاحیت میں فائدہ ہے۔ لیکن اچھے نتائج حاصل کرنے کے لئے اپنی مرضی کے مطابق بنانے کے لئے، آپ کے فون کو پہلے جڑنے کی ضرورت ہے۔ روٹنگ کا مطلب ہے ترجیحی رسائی کھولنا، بالکل آئی او ایس پر جیل توڑنے کے عمل کی طرح۔ کچھ ایپس ایسی بھی ہیں جو اینڈروئیڈ پر روٹنگ میں مدد گار ہیں، لیکن ان میں سے تقریبا سب جوکھم بھرے ہیں۔ اگر اس پیچیدہ عمل کے دوران کوئی مسئلہ پیش آتا ہے تو اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس موجود تمام ڈیٹا (تصاویر، ویڈیوز، آڈیو، ایپلی کیشنز، شیڈول، نوٹ…) ضائع ہونے کا خطرہ ہوگا۔ سب سے بری بات یہ ہے کہ فون ٹوٹ گیا ہے۔

ان اوقات میں، آپ کو ایک مجازی اینڈروئیڈ ماحول بنانے کی ضرورت ہوگی۔ یہ ایمولیٹر آپ کو اپنی ڈیوائس روٹ کرنے، گیمز کھیلنے، سافٹ ویئر ٹیسٹ کرنے اور بغیر کسی خطرے کے بہت سے دیگر کام کرنے میں مدد کرے گا۔ عمومی طور پر، اس کا مطلب ہے سمارٹ فون کو محفوظ رکھنے کے لئے بیک اپ ماحول بنانا جبکہ آپ ابھی بھی ارد گرد گڑبڑ کرنے کے لئے آزاد ہیں۔



[ایکس] کیا ہے؟

[ایکس] تمام معیاری اینڈروئیڈ ایپس، فیچرز اور صلاحیتوں کے ساتھ ایک مکمل اینڈروئیڈ آپریٹنگ سسٹم بنائے گا۔ یعنی مجازی ماحول بنانے کے بعد آپ اسے معمول کے مطابق استعمال کرسکتے ہیں۔ فرق یہ ہے کہ آپ کی تمام سرگرمیاں اصل آپریٹنگ سسٹم کو بالکل متاثر نہیں کریں گی۔ حیرت انگیز، ٹھیک ہے؟

[ایکس] کے فوائد

ایک معیاری اینڈروئیڈ آپریٹنگ سسٹم کی تمام تفصیلات اور معمولی خصوصیات کے بعد [ایکس] کی طرف سے بنائے گئے فون پر ورچوئل اینڈروئیڈ ماحول بہت مکمل ہے۔ انٹرفیس اس سے مختلف نہیں ہے جو آپ استعمال کر رہے ہیں، ہیرا پھیری کرنا آسان ہے، اور تجربہ ہے۔ یہ نقلی مجازی ماحول صارفین کو ڈیوائس کو آرام سے روٹ کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

[ایکس] فوری ترتیبات مینیو کے ساتھ ورچوئل کی بورڈ سسٹم بھی فراہم کرتا ہے۔ یہ چیزیں ہمیشہ مختلف اختیارات کے ساتھ ہوم سکرین پر موجود رہتی ہیں۔ لہذا، تمام موبائل ایپلی کیشنز (بشمول گیمز) ڈاؤن لوڈ کرنے اور جانچنے کا عمل اتنا تیز اور آسان ہے۔ اگر کوئی مسائل ہیں، تو آپ کو صرف آپریٹنگ سسٹم کو ہٹانے اور ڈیوائس سے [ایکس] ایپلی کیشن ہٹانے کی ضرورت ہے۔ اتنا آسان، ٹھیک ہے؟

اوپر دو اہم خصوصیات کے علاوہ، [ایکس] بھی بہت سے شاندار خصوصیات آپ کو بغیر کسی فکر کے آزادانہ طور پر استعمال کرنے میں مدد کرنے کے لئے ہے.

کیونکہ یہ ایک ہی وقت میں متعدد ایپ اکاؤنٹس استعمال کرنے کی حمایت کر سکتا ہے۔ [ایکس] ڈیوائس میں موجود چیزوں سے الگ ایک مجازی اینڈروئیڈ ماحول بنا سکتا ہے۔ یہ اس خصوصیت کی بدولت ہے کہ ہمارے پاس 2 آپریٹنگ سسٹم ہیں جو متوازی طور پر موجود ہیں۔ لہذا، چاہے آپ کچھ بھی کریں، اس سے مرکزی آپریٹنگ سسٹم پر کوئی اثر نہیں پڑے گا۔

یا [ایکس] مرکزی اینڈروئیڈ سے ورچوئل اینڈروئیڈ میں ایپس کاپی کر سکتا ہے تاکہ آپ اسے بالکل اصل کی طرح دوسرے فون کے طور پر استعمال کر سکیں۔ اس سے ورچوئل آپریٹنگ سسٹم کا استعمال آسان ہو جاتا ہے، تاکہ آپ ٹیسٹنگ کا تجربہ کر سکیں اور کاموں کا آسانی سے انتظام کر سکیں۔

[ایکس] ورچوئل آپریٹنگ سسٹم کو پوپ اپ ونڈو کے طور پر بھی دکھا سکتا ہے۔ مرکزی اور مجازی آپریٹنگ سسٹم کے درمیان سوئچ کرنا ایک کھڑکی سے دوسری کھڑکی میں سوئچ کرنے کی طرح تیز ہے۔

کیا اس کے کوئی منفی پہلو ہیں؟

[ایکس]، کچھ دیگر ایپلی کیشنز کی طرح جو آپریٹنگ سسٹم کے ماحول کی تقلید کرتی ہیں، ایک ہی چیز مشترک ہے: ڈیوائس کی میموری کا استعمال۔ مرکزی نظام کے متوازی ایک دوسرے آپریٹنگ سسٹم کو ابتدائی اور چلانے کے عمل میں، آپ کو انہیں لے جانے کے لئے کافی بڑی میموری اور طاقتور کافی سی پی یو چپ کی ضرورت ہوگی (اور وہ تمام ٹیسٹ جو آپ ورچوئل آپریٹنگ سسٹم پر کرنے والے ہیں)۔ لہذا، ڈیوائس کو کافی ہائی اینڈ ہونے کی ضرورت ہے اور اس ایپلی کیشن کو آسانی سے استعمال کرنے کے لئے ایک بڑی میموری ہے۔ خاص طور پر کم از کم 3 جی بی ریم، 32 جی بی سٹوریج اور اینڈروئیڈ ورژن 5.1 یا اس سے زیادہ کے ساتھ ایک اینڈروئیڈ سمارٹ فون۔

اس خامی کے علاوہ، [ایکس] کو تمام پہلوؤں میں تقریبا انتہائی سراہا جاتا ہے: شکل، خصوصیات، آپریشن، رفتار، اور خاص طور پر ڈیوائس میں سرکاری آپریٹنگ سسٹم کی حفاظت کرنے کی صلاحیت۔

ایم او ڈی اے پی کے ورژن کا [ایکس]

ایم او ڈی فیچر

کھلا

اینڈروئیڈ کے لئے ڈاؤن لوڈ ،اتارنا [ایکس] اے پی کے اور ایم او ڈی

ٹھیک ہے، اگر آپ سائنس میں ہیں، اور اپنے موبائل ڈیوائس پر بہت سی ایپلی کیشنز آزمانا پسند کرتے ہیں لیکن پھر بھی ان خطرات کے بارے میں فکر مند ہیں جو وہ لا سکتے ہیں، تو آپ کو موبائل کے لئے اس اینڈروئیڈ ورچوئل آپریٹنگ سسٹم ایپلی کیشن کا استعمال کرنا چاہئے، [ایکس]۔

Open Comments